środa, 11 lipca 2012

Imagines III

leżysz w łóżku z Zaynem wtulona w jego ramiona i wsłuchujesz się w padający deszcz

*ty i Harry spacerujecie razem* Louis: chodźcie tutaj gołąbeczki *uśmiechasz się* *Harry całuje cię w policzek*

Niall: jesteś jak jedzenie - gdybym cię stracił po prostu bym umarł

Louis: kocham cię całym moim tyłkiem, powiedziałbym sercem, ale mój tyłek jest większy

ty: co ty robisz? Harry: uczę się. ty: co to za lekcja? Harry: to nie jest lekcja. ty: więc? Harry: uczę się jak zdobyć twoje serce

*Liam przytula cię* Niall: ostrożnie! Liam: dlaczego? Niall: bo trzymasz całe moje życie

*przechodzisz obok Harrego* Harry: pewnego dnia.. Louis: pewnego dnia co? Harry: pewnego dnia ona będzie moja

Harry: jestem naprawdę dobry w sprawianiu, że rzeczy same znikają. Mogę sprawić, że twoje ubrania znikną w szybkim czasie

*Zayn chwyta twoją rękę* Zayn: mogę kochać tysiące dziewczyn, ale ty jesteś jedyną którą mogę kochać na tysiąc sposobów

*Harry pisze na twojej dłoni 'HIS'* ty: co robisz? Harry: upewniam się czy wszyscy wiedzą, że jesteś moja

___________________________________________________________________________

teraz pozostawię was od dnia 14.07 bez imaginów i 'mądrych tekstów' które również tu dodam.

jeśli wrócę cała i zdrowa to będę od 1.08. korzystajcie z wakacji i bawcie się dobrze! xxx

@1DFanNumberOne

 

4 komentarze:

  1. o mamuś kocham Cię i twoje imaginy <3 !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM JE WSZYSTKIE!!!! CHCĘ WIĘCEJ!! JESTEŚ NIESAMOWITA!! TWOJE IMAGINY SĄ NAJLEPSZE! <3 <3 <3 <3 LOV U :*

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaa... BOMBA ! Ja cię... zajebiste ! NO nie no wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
  4. ★leżysz w łóżku z Zaynem wtulona w jego ramiona i wsłuchujesz się w padający deszcz
    ★Louis: kocham cię całym moim tyłkiem, powiedziałbym sercem, ale mój tyłek jest większy
    ★*Liam przytula cię* Niall: ostrożnie! Liam: dlaczego? Niall: bo trzymasz całe moje życie
    ★*Zayn chwyta twoją rękę* Zayn: mogę kochać tysiące dziewczyn, ale ty jesteś jedyną którą mogę kochać na tysiąc sposobów


    TE IMAGINY SĄ MEGA SŁODKIE ❤
    UWIELBIAM WSZYSTKIE JAKIE PISZESZ :)

    OdpowiedzUsuń