poniedziałek, 22 października 2012

Imagines X

★Liam: jestem taki wściekły ty: *całujesz go* wciąż jesteś wściekły? Liam: nie, ani odrobinkę :)
★Harry: miałem najlepszy sen dotychczas! ty: o czym śniłeś? Harry: że zaczęliśmy się całować w moim pokoju i uhh resztę wiesz... ^^
★*Niall puka do twoich drzwi* ty: co ty tutaj robisz? Niall: musiałem zobaczyć twoją twarz. ty: aww, dlaczego? *Niall całuje cię*
★Harry: jaki jest twój ulubiony kolor? ty: niebieski *następnego dnia Harry przychodzi ubrany cały na niebiesko* Harry: czy teraz jestem twoim ulubionym?
★Zayn: kiedy się urodziłaś musiało padać. ty: aww, dlaczego? Zayn: bo niebo płakało, ponieważ utracilo najpiękniejszego anioła.
★*Louis czeka na ciebie na lotnisku. Upuszczasz torby, biegniesz do niego, rzucasz mu się w ramiona, a on mówi: tęskniłem za tobą kochanie :')
★Niall: możesz coś dla mnie potrzymać? ty:jasne. *Niall bierze twoją rękę* Niall: trzymaj... i nigdy nie puszczaj *uśmiecha się*
★ty: ugh... nie mogę spać! Zayn: chodź tu kochanie *przyciąga cię do swojej klatki piersiowej i śpiewa póki nie uśniesz*
★Harry: kochanie połóż tu rękę *kładziesz rękę na jego piersi* Harry: czujesz to? ty: tak? Harry: to ty sprawiasz, że moje serce tak bije.
★ty: zawsze źli chłopcy mieszają mi w głowie. Niall: w takim razie muszę być złym chłopcem... ty: ty jesteś złym chłopcem *mrugasz*
________________________________________________________________________
pewnie już dawno zapomniane przez was krótkie imaginy. Hope you like it. xxx

2 komentarze: