środa, 12 grudnia 2012

Imagines XI

★Zayn bierze twoją rękę i ciągnie do szafy. ty: co my rob... *Zayn zaczyna cię namiętnie całować*
★ty: zamknij się. Harry: lalala ty: zamknij się. Harry: lalalala *całujesz go* Harry: no w końcu wzięłaś podpowiedź *mruga*
★Jay: (twoje imię) cukiereczku jak straciłaś głos? Lou: *uśmiecha się* zbyt głośno wczoraj krzyczała z konieczności... ^^
★ty: mam taki zły dzień :( *Liam wchodzi do pokoju* Liam: aww pozwól mi poprawić ci humor. ty: właśnie to zrobiłeś *on całuje cię*
★ty: *płaczesz* Niall: wszystko w porządku? ty: tak jak najbardziej. Niall: kiedy ktoś mówi, że jest okej zawsze potrzebuje uścisku
★ty: zasługujesz na wszystko co najlepsze. Niall: i mam wszystko co najlepsze. ty: masz? Niall: tak, ma ciebie♥ *całuje cię*
★Zayn: jestem w kims zakochany. ty: oh, jestem o nia zazdrosna. Zayn: jak możesz byc zazdrosna o siebie?
★you: roses are red. Harry: violets are blue. You: I whis you were my boyfrined. Harry: your wish just came true. 
★Niall: jakie jest twoje największe marzenie? ty: pocałunek w deszczu a twoje? Niall: spełnić twoje marzenie 
★Zayn: gwiazdy wyglądaja tak pięknie dziś wieczorem. wiesz co jeszcze innego jest tak piękne? ty: co? *rumienisz się* Zayn: ja
_____________________________________________________________
Enjoy! X

2 komentarze: